בשנים האחרונות נתקלנו במקרים בהם חלק מהקבלנים מסרו לדיירים דירות עם ליקויים מהותיים, התעכבו במתן שירות לרוכשים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות. ישנן חברות, ובהן קבוצת 'משה חדיף', שהחליטו על בניית מערך שירות לקוחות שלם, שבו הלקוח וצרכיו עומדים במרכז. ליווי צמוד של הלקוח מתחיל במעמד ההתעניינות בדירות, במהלכו נציג הקבלן מנסה לאמוד ולבדוק את צרכיו הספציפיים של הרוכש בכל ההיבטים, ובכלל זה, מספר הנפשות העומדות לגור בדירה, גילאי הילדים, ועד לבירור מקומות העבודה של הרוכשים על מנת לנסות ולהתאים להם את המוצר הטוב ביותר לצרכיהם.
ליווי הלקוח מרגע החתימה עד רגע מסירת הדירה מעניק לרוכשי הדירה מעטפת שירותית מלאה, שמעניקה מענה וייעוץ מקצועי גם בעת בדיקת מקורות המימון לרכישת הדירה, ייעוץ משכנתאות מקצועי שיכול לחסוך כספים רבים ואף סיוע במכירת הדירה הישנה.
במשך בניית הפרויקט הרוכשים מקבלים מענה מלא בנוגע לשינוי דיירים והתקדמות קצב הבנייה, כולל אחריות ותיקון ליקויים שהתגלו במהלך התקדמות הפרויקט.
חשיבות שירות הלקוחות וליווי הלקוח בתהליך המכירה עד לכניסה לדירה הם במתן שקט נפשי לדיירים, ידיעה שיש מענה מתמיד לפניות הדיירים ומתן תחושת ביטחון שיש גוף אחראי שמושיט יד לדייר ועושה את המירב כדי לענות על צרכיו השונים.
כחלק בלתי נפרד מחזון החברה, קבוצת 'משה חדיף' מציבה את הלקוח המרכז העשייה ומאמינה במתן שירות אישי וייחודי לכל רוכש. תהליך רכישת דירה הוא לעיתים תהליך שעשוי להיראות מורכב ומבהיל לכל לקוח, ובמיוחד לזוגות צעירים, המתנהלים בסיטואציה חדשה ולא מוכרת, כשמיטב כספם מושקע בבניית ושדרוג איכות חייהם וחיי משפחותיהם, סיטואציה זו עלולה להביא ללחצים, דרישות כספיות, אי ודאות וחשש טבעי.
ליווי הלקוחות נעשה על מנת להקל על הרוכשים ככל הניתן ולהפוך את החוויה לנעימה, מקצועית ובעיקר חיובית.
מחלקת חדיף PLATINUM מלווה את הלקוח מרגע החתימה על הסכם המכר, דרך מסירת המפתח ועד תום תקופת האחריות.